Senaste nytt

Fredagstråden™

I stugan i Finnland, just bastat och druckit några Koff...
c81652ac948ea3f94710fbc326d568ee.jpg

Ser fantastiskt ut ! Längtar till våran stuga i Finland !

Detta skulle ha genomförts i fredags eftermiddags, men pga. av olika skäl utanför min kontroll vart det först sent söndag kväll.
Var ut till stugan i skärgården sista svängen med skoter för att se till att allt var i ordning för vårens "förfall" ( perioden då isen varken bär eller brister)
Bra skoterföre och magiskt vacker kväll.

b5ea9efaddcd55e9a1599cbfbd19a876.jpg

bf847ce6822360ce854147af0911b25b.jpg

God morgon från sängen!
Strax drar jag hemifrån, om 30 timmar är jag och @Jonas C i Mexico City!
Helt galen resa på gång med stopp i Köpenhamn, Frankfurt och München.
27h restid dit, 54h på marken och runt 25h tillbaka. Naturligtvis Lufthansa First!

Skål! Kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt, klart är att det kommer en rätt bra reserapport på detta sen.

Med jordens förkylning på gång försökte jag motivera mig själv att stanna hemma från jobbet idag men sen 06:00 sitter man bakom skärmen och knappar på tangenterna...

På planet mot LHR, BA803. Denna vecka var fylld med otroliga händelser, bland annat blev helt besviken på agerandet av "the finest" vid nödsituation. Gud förbud samma situation upprepas med sämre utgång för inblandade. Kommer nog att skriva en krönikor eller liknande.
En notis till: det går att nå Gbg vid nödsituation på 11 timmar. Önskar aldrig någon att uppleva detsamma. Trevlig fredag och helg! ;)

Sitter på Espresso house vid Odenplan, lugn morgon, sov gott, precis reggat mig för ett coffee card och ser att gör jag ytterliggare 5 köp blir jag guld på Espresso house! O skadad som man är...

Ska luncha sen med frugan, åker ut till landet o firar valborg i helgen med vänner =) Trevlig helg!

God morgon från sängen!
Strax drar jag hemifrån, om 30 timmar är jag och @Jonas C i Mexico City!
Helt galen resa på gång med stopp i Köpenhamn, Frankfurt och München.
27h restid dit, 54h på marken och runt 25h tillbaka. Naturligtvis Lufthansa First!

Skål! Kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt, klart är att det kommer en rätt bra reserapport på detta sen.
Och nu finns en livetråd uppe!
Liverapport - Till Mexico City med Lufthansa First | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Så var det fredag igen, är i Göteborg för lite möten, sen hem med direktplanet till Luleå. Helgen kommer nog att innehålla traditionellt valborgsfirande samt lite pyssel i trädgården. Ska kanske åka och ta av presenningen på båten om det nu är tillräckligt snöfritt. Gissar på att det går att sjösätta mot mitten på maj om vädret håller i sig.

Toppen