Senaste nytt

Fredagstråden™

Blev fredag till slut.
En vecka där jag fått damma av mina 8-10 år gamla kunskaper inom området automatisk datafångst. RFID/Streckkod :)
Fascinerande att stora företag fortfarande jobbar helt och hållet manuellt. Det som gör det riktigt festligt är att detta är det företaget som jag berört i annan tråd - http://www.businessclass.se/forum/threads/värsta-ni-sett-hört.31639/page-5 :rolleyes:
Ställer hans analyser i en ganska klar dager.

Dags lägga ihop och fundera på om Musslor kan vara något för förrätten :p

Tåg genom Järvsö med slutdestination Östersund.
bfc98b3e042b52acaee17871ffbc2336.jpg

Som vanligt började dagen med en dos av Casey Neistats vlog och såg att han fick sitt nya AA Concierge Key efter att han lovade att aldrig mer flyga med AA för ett par veckor sen. Det verkar som att ha 2,7 mille dagliga tittare kan hjälpa till att kvala sig in(self-upgrade). Och samtidigt kom jag ihåg att har inte varit på BC för ett tag.
Trevlig helg till alla!

Som vanligt började dagen med en dos av Casey Neistats vlog och såg att han fick sitt nya AA Concierge Key efter att han lovade att aldrig mer flyga med AA för ett par veckor sen. Det verkar som att ha 2,7 mille dagliga tittare kan hjälpa till att kvala sig in(self-upgrade). Och samtidigt kom jag ihåg att har inte varit på BC för ett tag.
Trevlig helg till alla!
I vilket avsnitt skedde detta? Jag tror inte jag har missat något sedan han blev av med sin Concierge Key?

Befinner mig på Best Western Sjöfartshotellet i Oskarshamn. Varit på Återvändardag på min gamla skola här, där jag gick 1993-95. Trevlig dag...
Vädret är dock inte så trevligt - kallt och rått. Dessutom kom det SNÖ(!!) tidigare idag.
Funderar därför på om det är en bra idé att sätta igen golvbrunnen i duschen i det lilla lilla badrummet (sitter man på toan får man väja för tvättstället, som går i vänstersidan på en, och har nästan fötterna i duschen) och därigenom få till ett stående badkar...
Behöver tina upp mig lite så att jag inte blir ännu mer förkyld än vad jag redan är.
Nu hade en sån där kombinerad dusch- och ångbastukabin, som jag hade på ett hotell i Incheon, suttit fint...
Skulle alltså inte ha lämnat björnmössan, rävboan, sälskorna och mårdkallingarna hemma i Kiruna!

Toppen