Senaste nytt

Fredagstråden™

Vi har flyttat till Lidingö nu :(
Men vi har samma som Simon här, så det ska nog duga ändå. Kanske tar lite skumpa imorrn kväll istället. Det är ett av mina löften till mig själv inför 2016, att dricka mera champagne!
Men vad gör ni där ute på ön???? Är ju en halvtimme att gå till Lidingöbanan för mig!

Låter som ett bra löfte som är lätt att hålla :)

Men vad gör ni där ute på ön???? Är ju en halvtimme att gå till Lidingöbanan för mig!

Låter som ett bra löfte som är lätt att hålla :)
Mmm, dom tyckte att vi skulle flytta Trafikledningen till AGA. Jäkla nerköp faktiskt, från Djurgården till en barack på en parkering...

Betalar de er bättre? :p

Skittråkigt ställe... Skulle träffa en kund där för några år sedan - trodde jag hade hamnat i östblocket!
Nä vi får fan inte mer betalt heller! Oerhört tråkigt ställe faktiskt. Därför har jag valt att jobba natt enbart, så slipper man se skiten, haha :p

Nä vi får fan inte mer betalt heller! Oerhört tråkigt ställe faktiskt. Därför har jag valt att jobba natt enbart, så slipper man se skiten, haha :p
Men natt får ni väl iaf bättre betalt för i detta unionsland... :) Så kanske kom det något positivt från förändringen?

@Magnus_K Gott nytt år själv. Skrik till om du är på väg häråt!

Toppen