Senaste nytt

Fredagstråden™

Gott nytt år till er alla! Det här året har varit ett väldigt häftigt och föränderligt år. Hittade hit och träffade ett gäng med roliga människor som fick mig att våga satsa på mitt intresse :). Känns häftigt att ha firat jul och nu nyår med BC! :)

image.jpeg
Värmer upp i soffan, snart kommer det gäster men än så länge lugn och ro

Grått Nytt hår på er! Snart är det ju faktiskt fredag!

Året kommer nog att avslutas/inledas med att jag utlyser undantagstillstånd på Djurgården :D

Du å jag och våra tåg. Ingen urspårning ännu iaf :D

@nota bene Japp! Ska försöka bringa ordning på spåren i år igen! Det är ok, jag kan festa nån annan dag
Låter som om du behöver lite skumpa på jobbet... Säg till om du har behov att jag knatar över med en flaska ;) Är väl ca 30 min att gå för mig.

[Laddar själv med packning (och champagne!) inför morgondagens resa till NYC så inget vilt nyårsfirande här heller]

Låter som om du behöver lite skumpa på jobbet... Säg till om du har behov att jag knatar över med en flaska ;) Är väl ca 30 min att gå för mig.

[Laddar själv med packning (och champagne!) inför morgondagens resa till NYC så inget vilt nyårsfirande här heller]

Vi har flyttat till Lidingö nu :(
Men vi har samma som Simon här, så det ska nog duga ändå. Kanske tar lite skumpa imorrn kväll istället. Det är ett av mina löften till mig själv inför 2016, att dricka mera champagne!

Toppen