Senaste nytt

Fredagstråden™

image.jpeg Gårdagens fika. Två flaskor blev det. Riktigt gott!

Sitter på jobbet och min fika just nu består av bl a Tramadol...
Fick ryggskott när jag packade väskan för hemresa från Piteå i söndags. :(
1 timme i bil, 4 timmar på tåg och 5,5 timmars jobb på det gjorde inte saken bättre...
Har fått lite goa piller att knapra, så jag kan överleva för stunden.
Igår kunde jag knappt sitta, men Tramadolen gjorde sitt till slut.
Tänkte väl egentligen att resa någonstans nu när jag är ledig till helgen, men det var ju tur att jag inte hann boka något.
Hade ju varit kul med BC-träff i Göteborg t ex. Men sitta på flyg med ond rygg gör jag helst inte om igen. Been there, done that!
Får se fram mot en sväng till Göteborg 4-9 december istället.

Häruppe i Kiruna har snön kommit för ca två veckor sedan. Sent för att vara häruppe. Någon gång i mitten av oktober brukar vara vanligast.
Vid kusten var det +5 och hällregn i helgen. Så det blev blött både ut- och invändigt, eftersom jag och frugan var där på 50-årsfest. :)

Måste bara ge business class loungen i Bombay en eloge...(OK, jag vet att det inte är fredag,,,) - stor, utsikt mot plattan, bra wi-fi, två barer, generös buffé, gratis dusch och 15 gratis min neck/shoulder eller foot massage. Fot massagen var minst lika bra som den i BKK....Efter en vecka i Indiens backwaters är detta hur bra som helst ! (det sista i kombination med en riktigt stiff GT färgar kanske omdömet...) Nu 12A till Munchen !

Attachments

• 001.JPG
    001.JPG
    65 KB · Visningar: 147
Toppen