Är inte du i Kina?Taxinge slotts julmarknad och inte som utställare utan som besökare. Goda ostar, rökt lax, kryddblandning och lite hantverk fick följa med hem efter en fika på kakslottet.
Dumpade av kassarna hemma och tog pendeln mot Mall Of Scandinavia.
Efter ett fyrverkeri öppnades portarna.
Humrar inhandlades. Från början till ett pris av 99:-/st. Fick info av en annan kund att med kupong kostade hummern endast 49:-.
ICA bjöd på kallskuret och dryck.
Stövlar inhandlades.
Galet med folk på pendeln och nu helt slut hemma igen.
Låter inte kul med bilnyckeln. men det är ju fredagen den 13:e....
Några funderingar:
Står ägarens namn eller bilens reggnummer på nyckeln?
Vad är det för bil?
kan du anta att någon har "ficktjuvat" nyckeln för att sen stjäla bilen?
Det är inte så vanligt, om det inte gäller rena lyxbilar eller i samband med villa inbrott ( de tar bilen att lasta stöldgods i om de hittar nyckeln)
Förutom på auktoriserad verkstad så finns det ett antal alternativ när det gäller nycklar men det beror vad det är för bil det gäller.
Är inte du i Kina?
Hm... Om du gjorde det i fredags (igår) kan du då berätta vad matchen blir så jag vet om jag skall se den eller inte?Fredagskvällen spenderas på Pipeline bar här i London, med ett stort gäng andra svenskar, för att kolla på Sverige-Danmark! Tyvärr ingen superställe att hänga på, men ibland betyder sällskapet mera! Nu kör vi Sverige!
Jag är ledsen att jag inte kunde låta bli.... Men har du rätt så blir jag glad!Haha. Jadu, det här blev lagom pin. Får skylla på lite drinkar samt inblandningen av notifikationer från Tapatalk. Men kan lugna dig med att Sverige vinner med 2-1 efter avgörande av Guidetti![]()