Senaste nytt

Fredagstråden™

Synd att de inte har för avsikt i dagsläget att göra en 4G padda för Sverige för då får ju inte många nytta av den....

Spela roll.. Enda anledningen till att man vill ha 3G/LTE versionen är ju så att man får GPS-enheten. Min iPad1 är ändå i flightmode 95% av tiden...

Seminariet jag skulle varit på kl 14 idag blev inställt. Så jag började fira St Patricks Day på Bishops Arms, Avenyn, istället. :) Amenity kit i form av gröna Guinness-hattar delades ut...

Då öppnar vi tråden igen. Vad bjuder helgen på? Själv blir det middagssittning i kväll och lite plugg under helgen.

Har precis mottagit en Kindle Touch 3G så jag ska spendera aftonen med att göra upp en låååång läslista.

Då öppnar vi tråden igen. Vad bjuder helgen på? Själv blir det middagssittning i kväll och lite plugg under helgen.

Här i Seoul har det ösregnat idag, riktigt ruggväder. Sitter nu i executive loungen på Grand Ambassdor och äter diverse godsaker. :) Har en stund följt en salongsberusad kines som entrade loungen, redan efter första ölen blev han nekad att ta något mera. Han var hur lugn som helst, men han kanske hade gjort något dagen innan.

På väg till Kanada, och i förlängningen Washington D.C. Ska träffa en kompis och hans familj på lördag, ja blir hämtad vid flyget ikväll men det är så pass sent (21:10 lokal tid) att jag kommer vara hur mosig som helst. Bingen direkt!
F.o.m söndag runt lunch och resten av veckan blir det Washington, konferens under veckan.

Skrivet från ett soligt Paris i La Premiere, CDG 2E, men jag ägnar mig mest en amuse bouche och den champagne de har här (Alain Ducasse). :)

Toppen