Senaste nytt

Fredagstråden™

Efter fem timmars övertid sitter jag äntligen på bussen på väg hem. Imorgon börjar en veckas välbehövlig semester. Ikväll blir det att packa då Finnair tar mig första steget på sommarens resa. Trevlig helg så länge!

Fredagen tillbringades på medaljceremoni'n för Mali01. Avslutar med en Monkey 47 GT.

DSC_0505.JPG

Trevlig helg!

Det ar inte Fredag, men jag skriver anda. Jag har abstinens. Over 3 manader sedan min senaste BA flight, 2.5 manader sedan min senasta SAS flight. Jag sitter har i varmeboljan hemma i Manchester med ett glas Prosecco (inte illa alls) och funderar pa om jag kan motivera en resa snart. Sitter just nu med ett eget projekt och ar nog utan inkomst i ytterliggare nagra manader - svart att motivera nojesresande for den andra halften da.... Tills dess far jag nog leva pa gamla minnen......

20140910_102318.jpg

På besök hemma i Sverige några dagar. Passar på att prova brorsans nya leksak!

Hur funkar den?
Har sett att de går att beställa i landet i öst. Skulle kunna vara en sån grej jag får för mig att dra med mig hem, alternativt en elcykel...

Fredagen och helgen som gått tillbringade jag i Brunskog i Värmland.
Fick besök av både fd kollegor och släkt. Mässan gick nätt och jämt upp, om jag kisar...
Ska i morgon tömma bilen och sätta mig vid drejskivan för att få till några fler stora fat. De tre jag brände i förra veckan blev bara paj kvar av.
Nya tag, nya försök!

Har förstått att mässan i Båstad kommer gå av stapeln under "Tennisveckan" aka herrfinalerna. Uj uj... Måste jag lära mig hälla ut champagne nu?!

Några härifrån som kommer vara i Båstad då? Jag anländer torsdag och stannar till söndag skulle jag tro. (23/7-26/7)

Hur funkar den?
Har sett att de går att beställa i landet i öst. Skulle kunna vara en sån grej jag får för mig att dra med mig hem, alternativt en elcykel...

Tycker den funkar riktigt bra. Brorsan använder den numera som pendling mellan lägenheten och jobbet. So far, No problems!

I jämförelse mot Segway så kräver denna lite mer teknik osv. Och man är lite mer begränsad än en elcyklel när det kommer till distans etc. Samtidigt så är denna mycket more portabel och smidigt än andra nämnda alternativ Så jag skulle välja en sådanhär alla dagar i veckan. Mycket roligare och absolut mycket coolare :D

Toppen