Glad midsommar från Senator Lounge på LHR!
D David Ericsson Medlem 19 Juni 2015 #4 362 Glad midsommar från Öckerö i Göteborgs norra skärgård. Blandat väder, hann med lunch i solen innan regnet kom och nu blir det en skön brasa inomhus innan grillning ikväll!
Glad midsommar från Öckerö i Göteborgs norra skärgård. Blandat väder, hann med lunch i solen innan regnet kom och nu blir det en skön brasa inomhus innan grillning ikväll!
fcx Medlem 19 Juni 2015 #4 363 Regn och rusk, så firade midsommar på kontoret på förmiddagen. Resten av dagen går åt till att packa och städa inför tidig morgonflight imorgon.
Regn och rusk, så firade midsommar på kontoret på förmiddagen. Resten av dagen går åt till att packa och städa inför tidig morgonflight imorgon.
J Jan Petterson Medlem 19 Juni 2015 #4 364 Önskar också glad midsommar från en regnig ö i Stockholms skärgård!
rvarttinen Medlem 19 Juni 2015 #4 365 Jan Petterson skrev: Önskar också glad midsommar från en regnig ö i Stockholms skärgård! Klicka för att utvidga... Villen ö?
Jan Petterson skrev: Önskar också glad midsommar från en regnig ö i Stockholms skärgård! Klicka för att utvidga... Villen ö?
J Jan Petterson Medlem 19 Juni 2015 #4 366 rvarttinen skrev: Villen ö? Klicka för att utvidga... Sippsö
rvarttinen Medlem 19 Juni 2015 #4 367 rvarttinen skrev: Villen ö? Klicka för att utvidga... Själva är vi på Vindö...
rvarttinen Medlem 19 Juni 2015 #4 368 Jan Petterson skrev: Sippsö Klicka för att utvidga... ..intressant! Ska kolla sjökortet!
J Jan Petterson Medlem 19 Juni 2015 #4 369 rvarttinen skrev: ..intressant! Ska kolla sjökortet! Klicka för att utvidga... Strax före Grinda
LinuxSam Medlem 19 Juni 2015 #4 370 Glad midsommar från Kiruna... Inte så mycket firande för mig. Jag blev hastigt och lustigt ombedd att fotografera en vigsel.
Glad midsommar från Kiruna... Inte så mycket firande för mig. Jag blev hastigt och lustigt ombedd att fotografera en vigsel.