Helgen har börjat! Drog från jobbet redan kl15 och är nu hemma och vänder för att inom kort hämta upp @GOTATH på väg till Landvetter för ett kort hopp till Luleå.
Inhandlat färsk tonfisk och lite rött.
Balkonghäng och njuter av värmen som äntligen är här!
Före detta har jag varit kreativ i min ateljé och satt igång en ugn. Därmed ledig ett drygt dygn innan jag behöver vara kreativ igen.
Ser fram emot morgonens träff, även om jag hellre bytt ut Monks mot att sitta i solen utanför Laroy/Grand med ett glas bubbel eller två tillsammans med er. ;-)
Jäkligt skönt väder, lite tung dag på jobbet med tanke på sommarefst igår. Soundcheck på Summerburst lät i alla fall bra på Gärdet.
Precis ätit hemmagjord pizza och ska börja ladda upp för att försöka att inte somna innan fotbollen inatt.
Hade fixat så jag kunde gå lite tidigare idag.......och ordnat lite personliga saker......i ifrågasatt AMEX Elit kompetens, AW med en mycket god vän, kollar om min kanske "intressanta" resa finns kvar till samma pris..... (innan Amex orkar svara ) annars kör jag Diners/MC...
Körde en lite test av Ardbeg Perpetuum på min AW och den var god men lite mildare... är "normala" Ardbeg.