Anfield
Medlem
Tyskland har ju typ 16 helgkalendrar, en stad (Augsburg om jag minns rätt) har en egen. Bayern hade nog flest, så mer fakta än skämt![]()
Inte att glömma all härlig Weissbier ! bara den gör att man skulle kunna tänka sig bo i Bayern
Tyskland har ju typ 16 helgkalendrar, en stad (Augsburg om jag minns rätt) har en egen. Bayern hade nog flest, så mer fakta än skämt![]()
Hojta till när du är och fikar i Liverpool nästa gång, bor i Manchester (dock inte supporter av united).Vackert, önskar man kunde emigrera till Liverpool![]()
Är detta en dokumentär i stil med den om Dubais flygplats? Går den i så fall att hitta någonstans? Dubaiserien finns exempelvis på YouTube men där hittar jag inget om denna.Sitter nu och tittar på 'Heathrow UK's busiest airport' och längtar till nästa gång.
Den finns pa youtube, dock hade jag inte skrivit in korrekt namn pa programmet. Det skall forstas vara: "Britain's busiest airport: Heathrow"Är detta en dokumentär i stil med den om Dubais flygplats? Går den i så fall att hitta någonstans? Dubaiserien finns exempelvis på YouTube men där hittar jag inget om denna.
Inte att glömma all härlig Weissbier ! bara den gör att man skulle kunna tänka sig bo i Bayern