Senaste nytt

Fredagstråden™

Ankom til CPH her til morgen med QR161 fra Doha. Vi kom 30 Minutter for tidligt men maatte vente paa asfalten i 1/2 time pga. af.....Strejke! SAS bagagemedarbejderne strejkede og masser af smaa forsinkelser. Senere tog det 1 time at faa bagagen ud !! Jeg naaede med noed og naeppe min fjernbus fra Lufthavnen til Silkeborg.Kun pga. af mine priority luggage tags fra Hanoi lykkedes det da mine kufferter kom ud som nr. 10. Tak, Qatar!

Ankom til CPH her til morgen med QR161 fra Doha. Vi kom 30 Minutter for tidligt men maatte vente paa asfalten i 1/2 time pga. af.....Strejke! SAS bagagemedarbejderne strejkede og masser af smaa forsinkelser. Senere tog det 1 time at faa bagagen ud !! Jeg naaede med noed og naeppe min fjernbus fra Lufthavnen til Silkeborg.Kun pga. af mine priority luggage tags fra Hanoi lykkedes det da mine kufferter kom ud som nr. 10. Tak, Qatar!
För att se det från den ljusa sidan så kom ni fram i tid... 30 min tidiga plus 30 min väntetid ger +/- 0. :)
En timmes väntan på bagage är väl standard på Kastrup så ser inte vad som skiljer sig mot normalfallet... ;)

• Gilla
Reactions: pep
"Lill Lördag" och semestern har börjat, imorgon siktar vi mot Houston via Stavanger..... Ikväll tillbringades på en studentmottagning efter att min bästa väns yngre syster tagit studenten, hör o häpna här när de visar sig att min väns syrras bästa polares far är Per Tidéus. En trevlig kväll med massa snack om kabiner, flyg och framförallt smoothies och chips :D Han var väldigt intresserad över vad jag hade o säga och han frågade massor också!

Tionde och troligen sista semesterveckan, fredag varje dag. Har arbetat i trädgården hela dagen och skulle köpa något att grilla. Det bästa med att bo i Storbritannien är att man kan få med sig annat kul från mataffären.

20150611_175601.jpg

Sitter nu och tittar på 'Heathrow UK's busiest airport' och längtar till nästa gång.

Tionde och troligen sista semesterveckan, fredag varje dag. Har arbetat i trädgården hela dagen och skulle köpa något att grilla. Det bästa med att bo i Storbritannien är att man kan få med sig annat kul från mataffären.

Visa bifogad bild 37020

Sitter nu och tittar på 'Heathrow UK's busiest airport' och längtar till nästa gång.

Vackert, önskar man kunde emigrera till Liverpool :)

Toppen