Senaste nytt

Fredagstråden™

Nu blev jag lite avundsjuk. Kanske inte på det du håller i handen . Men på Bastu:)
Och sist jag såg en sådan kapsyl så var det på en pava "folkvodka" vi köpte för motsvarande 2 polska månadslöner (USD 10) på den tiden. Tiden innan perestrojka.
Man måste ju prova mest för kapsyl och namnet. smakar busgrogg på portello och billig brandy...inte illa men inte så sofistikerat...

Bastu i dag igen, dock olvi till bastun sen en Meukow konjak, utan portello

God förmiddag från KLM Crown Lounge på Schiphol. Idag är det helgdag i Tyskland, så jag tar ledigt imorgon och drar till Sverige för brorsdotters studentfirande i morgon och sen barndop på lördag.

Værmeldingen for helgens destinasjon ser lovende ut.... :D

6t8qsGB.png

• Gilla
Reactions: doc
Fredagen har äntligen börjat! Går precis genom Stockholms Centralstation efter en resa ombord ett punktligt pendeltåg! Räkna med att tågen går som dom skall o helgen för jag har avverkat nattpass alla nätter denna vecka. Nu ser jag fram emot 3 dygn ledig och ska inte göra något alls :D

Juniväder hemma i Tianjin, Kina. Ännu inte olidligt hett men det kommer väl.
Dags för en Fredagkväll/ helg på uteserveringarna.
upload_2015-6-5_13-13-59.png

Dags för lite flight-management. Men av någon anledning funkar inte seatningsfunktionen på SAS för mig, vare sig i appen eller via www inloggning.
Men solen skiner i alla fall.

Dags att checka ut från Radisson Waterfront efter 5nätter här. Hoppas på bra väder till helgen

Gör mig redo att åka till Västerås för firande av syrrans äldsta som tar studenten idag från ABB Industrigymnasium.
Kommer han i höst in på KTH blir jag kanske med inneboende.
Då ska jag lära honom de viktiga sakerna i livet.
Som Champagne på tisdagar och det kan finnas många tisdagar i veckan!

Toppen