Senaste nytt

Fredagstråden™

@ESSA Du var först ut i denna veckas fredagstråd.. Snygg färg på blusen !

Tackar!
Ja det blev komiskt när jag skulle ta av mig jackan och det slog mig vad jag valt att ta på mig idag. Haha!
Killen i butiken fick sig ett skratt och han sa att om den råkade bli kvar i skylten skulle det inte göra nåt. ;-)
Jag tog med mig blusen hem...

Skönt avslut på häftigt vecka. Jobbade vanligt måndagen, resa till New York tisdag-torsdag. Igår kände jag, fan jobba en dag (fredag) så drygt... Svårt att vända tillbaka dygnet och har svårt att somna igår, klockan 01:15 i natt har jag fortfarande inte somnat och precis då ringer min kollega o säger: urspårat tåg, vill du jobba. Absolut tänker jag o kör hela natten för att nu 07:30 gå hem och ta helg.

Trevlig helg alla!

Kunde varit en bättre fredag men begravning för en kollega som har gått bort och sedan ska jag gå ut med okända människors hundar för lite extra knäck till en rolig resa längre fram i år.

Så om någon behöver hjälp med hund eller katt vakt medan ni är borta eller ärenden på systemet/andra butiker i Stockholmstrakten så är det bara att slänga ett PM.

Landade med BA212 från Boston ~06.40 och har nu precis boardat BA790 på Heathrow för vidare färd mot Göteborg. Perfekt connection när allt flyter på som det skall.
Skönt med helg.

Toppen