Senaste nytt

Fredagstråden™

Efter 17 dagar offshore varav de tre sista var övertid :) sitter jag nu på OSL och väntar på att check in för TG 955 skall öppna....gött att komma "hem" till det glada landet igen.....4 veckor ledig

Väntar på att SK525 ska få lämna gaten på ARN, de räknar med att vi får sitta i planet 1 timme. SAS bjuder på kaffe/te åtminstone.

Ska träffa en gammal kollega i helgen som faktiskt ska få lite privatkonsultation i att sätta ihop en riktigt bra jorden runt resa i utbyte mot en middag. Kan säkert bli skoj!

Har äntligen lyckas få en god vän rejält ressugen igen. Så nu lutar det till att ta en SK sista minuten ungdoms-biljett till CPH, OSL, FRA eller LHR över helgen. :)

Idag ska jag besöka nya Clarion Hotel Post i göteborg som öppnade under stprt pompa och stått för ett par veckor sedan. Ska testa deras "skönhetsfabrik" där jag ska punga ut 600 kr för en herrklippning (endast för att de snodde med sig min favoritfisör från trevliga ENVY i Arkaden) och sedan ta mig in på deras After work som folk utan problem köar i en timme för redan klockan 5 på eftermiddagen.

Ikväll väntar ett flyg mot CPH kl. 19.00, blir en vända i loungen också om någon skulle vara sugen på att följa med in!

Dagen avrundas med Pokerspel och sedan får man hoppas på fint väder ( & Kanske lite flygande i helgen )

Toppen