Senaste nytt

Fredagstråden™

image.jpg Hoppsan...

Jag borde få in rutin på att städa ur resväskan lite bättre.

Fick just ett halvt kilo över i resväskan. Resedokument från en jobbresa 2008...
Jag vet, kommentarer överflödiga med val av flygbolag. ;-)

Idag är jag "trött". Efter jordgubbarna var det dags för kaffe och cognac samt en mindre cigarr.
Då vi aldrig hann fram till varmrätten eftersom kaffepausen drog ut på tiden, så har vi skjutit på varmrätten ca 24 timmar och inmundigar den ikväll istället.

Firar fredagen med att ha jour. Behöver dock inte känna mig speciellt ensam, eftersom telefonen ringer oftare än vad den gör en vanlig arbetsdag!

Vaknade pigg och glad imorse till skillnad från många här i Uppsala! Ikväll blir det lite grillning med vänner och imorgon blir det till att agera bestman på bröllop.

Jag antar att du syftar på att det är en arbetsfri dag och ÄNDÅ finns det möjlighet att handla efersom inte hela landet är låst och igenbommat... ;)

Jag antar att du syftar på att det är en arbetsfri dag och ÄNDÅ finns det möjlighet att handla efersom inte hela landet är låst och igenbommat... ;)

Ja i Norge er alt stengt, lagt ned og har tatt helg for lenge siden. Folk marsjerer i tog (men det gjør de kanskje her og?) og er litt smågæærne.

Ja i Norge er alt stengt, lagt ned og har tatt helg for lenge siden. Folk marsjerer i tog (men det gjør de kanskje her og?) og er litt smågæærne.
Finns tåg här med men de blir nog kortare för varje år som går. Har du tid över kan du gå ner på stan och lyssna på Jonas Sjöstedt(V), om han inte redan har talat.

Två mycket starka varumärken här på BC är i mina ögon @IPC_Mataveri och @Tommy, herrar med livskvalitet, livsnjutare och framför allt mycket trevliga, för någon månad seda hade jag och @bnr nöjet att vara med dessa herrar i Köpenhamn och äta smörrebröd på deras favorit kro Cafe Sorgenfri
image.jpg
OBS damen i SAS kläder

Jag reser idag ARN-CPH-BHX och medvetet gjorde jag ett längre stopp i Köpenhamn för återigen besöka Sorgenfri
Eftersom det var den årliga hälsokontrollen hos företagsläkaren för en månad sedan, således 11 månader innan nästa kontroll så beställdes mina favoriter, fiskfilé och leverpastej som sköljdes ned med ölimage.jpg
image.jpg

Två mycket starka varumärken här på BC är i mina ögon @IPC_Mataveri och @Tommy, herrar med livskvalitet, livsnjutare och framför allt mycket trevliga, för någon månad seda hade jag och @bnr nöjet att vara med dessa herrar i Köpenhamn och äta smörrebröd på deras favorit kro Cafe Sorgenfri
Visa bifogad bild 34548
OBS damen i SAS kläder

Jag reser idag ARN-CPH-BHX och medvetet gjorde jag ett längre stopp i Köpenhamn för återigen besöka Sorgenfri
Eftersom det var den årliga hälsokontrollen hos företagsläkaren för en månad sedan, således 11 månader innan nästa kontroll så beställdes mina favoriter, fiskfilé och leverpastej som sköljdes ned med ölVisa bifogad bild 34549
Visa bifogad bild 34550
Se nu hvad jeg går glip af! I Småland regner det en hel del.. Næste gang, @011430121 :)

Toppen