Senaste nytt

Fredagstråden™

Nästan tre månader på resa och inga besvär med sjukdomar för någon i familjen. En vecka hemma och tre av fyra har fått förkylning/influensa light. Trodde jag skulle bli bättre snabbare men det håller i sig, jobbar hemifrån idag med huvudvärk och stel/ont i kroppen. Laddar om för en supervecka med start måndag!

Veckans arbete avslutas med nya resebokningar för maj...varför jag bara lyckas boka resor som ligger långt fram och inte närmsta veckan förstår jag inte..Måste vara nybörjartakter ;)
Trevlig helg!

Nästan fredag så här kommer en hälsning från tärnaby. Inte champagne men mycket gott efter en dags skidåkning.

Visa bifogad bild 33970
K
Nästan fredag så här kommer en hälsning från tärnaby. Inte champagne men mycket gott efter en dags skidåkning.

Visa bifogad bild 33970

Så härligt så.
Kontrast mot där jag tillbringat min vecka - liten hobby jag har:D

Någon som ser vad det är :) image.jpg image.jpg

Sitter i loungen på IC Shanghai Puxi och har precis ätit lite samt dricker lite vin. Här serverade de taco chips och köttfärssås bl a. :) Lite otippat här kan man ju säga...

Ska snart upp på rummet för ett konferenssamtal med Sverige och USA, sen blir det nog sängen och en film tror jag.

Toppen