Senaste nytt

Fredagstråden™

Då är dagens cirkel snart sluten. På terassen
image.jpg

Trevlig helg!

Den gångna veckan har jag bytt till min sommaranställning som är betydligt bättre än det jag gör resten av året. Lite förberedelser och så drar vi igång arbetet i Göteborgs vackra skärgård nästa vecka!

I helgen ska jag leka snickare och elektriker. Ska sätta upp lampor och tavlor i min nya lägenhet. Är inte det minsta händig (däremot uppfinningsrik!), men allt borde gå bra. Visst är det okej att borra i betongvägg kl 6 en lördagsmorgon?? :p

Hoppas även kunna boka lite roliga resor för våren och sommaren!

Helgen fortsätter och tåg mot Borlänge ombord på dom fina gamla SJ vagnarna. Skall överraska min lillebror som bor i Leksand och skall på IKEA i Borlänge så kommer bli kul för han har ingen aning att jag dyker upp :D

image.jpg

Edit: Lika trevligt när man känner någon i ombordpersonalen. Då får man en fika!

image.jpg

Last edited:
Förvisso inte fredag, men man kan ju spendera en lördagsförmiddag på sämre sätt. Håller med i bedömningarna att LH, genom FCT, har den bästa groundservice av de jag testat i F. Vis av @agehall 's bravader blir det te till cigarren. Men han Pål Råger var en trevlig bekantskap.

20150411_105347.jpg

Förvisso inte fredag, men man kan ju spendera en lördagsförmiddag på sämre sätt. Håller med i bedömningarna att LH, genom FCT, har den bästa groundservice av de jag testat i F. Vis av @agehall 's bravader blir det te till cigarren. Men han Pål Råger var en trevlig bekantskap.

Trevlig resa! Polr Roger är även min favorit, låt oss höra vad tyckte du om schnitzeln om du hinner pröva den!

Trevlig resa! Polr Roger är även min favorit, låt oss höra vad tyckte du om schnitzeln om du hinner pröva den!

Det var ankan och schnitzeln jag kom dit för:D Är nog den bästa jag käkat, schnitzel alltså. Däremot tycker jag att utbudet i cigarrloungen var lite klent, men den cigarren som dom hade, bland alla cigariller, var helt ok. Sitter fö i Qantas-loungen på BKK nu på väg till HKG. Bestämde mig att gå hit när jag såg att det var ganska fullt i Cathay's lounge. Å här är det gott om plats och lugnt och skönt.

Last edited:
Fredag, och dags att fara till London. Än så länge ser det lovande ut med seatingen :)

Attachments

• Skärmklipp.PNG
    Skärmklipp.PNG
    10,9 KB · Visningar: 170
På kontoret. Men, efter arbetsdagens slut o i helgen blir det: recension av hotell, publicera bilder på "egen väska med tagg", bokningar, planera nya resor, etc. Med andra ord; rätt så normalt veckoslut med att försöka komma ikapp på BC efter förra resans jet lag.
Ja, det blir annat rapportskrivande också.... Trevlig helg på er!

Toppen