Senaste nytt

Fredagstråden™

Idag är det "fredag" efter 10 långa dagar och 16 timmar övertid utöver vanliga schemat. Tågtrafiken rullade som den skulle i Påsk med lite efterskalv nu i slutet med kontaktledning nedriven..

Nu firar jag min nya lägenhet har blivit bekräftad.

Skål mina damer och herrar!
IMG_20150408_172519.jpg

Last edited:
Tjuvstartade ledigheten redan igår eftermiddag. Dagen har spenderats hos ortopeden för att få min dom efter påskens skidåkning... Inget tillräckligt allvarligt för att stoppa semestern, även om planerna får justeras något! Strax börjar resan mot Honolulu!

Firar fredag med att fixa en plats till Berlin Marathon via deras välgörenhetsförsäljning.

Nu bär det av till Hertz och sedan en snabb arbetsdag innan jag efter 12 dagars frånvaro beger mig hemåt. Ska bli skönt med helg.

Sista dagen i Sundsvall. Blev uppgraderade till svit på elite hotell knaust efter 2 nätter med gatustädning och obefintlig ljudisolering på första rummet.

Imorgon drar vi norrut igen.

har just var ute och grillat korv och marshmallows med ungarna och en bekant och deras barn i snöstormen. Nu har det slutat snöa och solen tittar fram. I kväll blir det plockmatsbuffe med Wings, mozarella sticks å sånt. Inför morgondagen så ligger champagnen på kylning och löjrommen ska tinas. :)

Toppen