Senaste nytt

Fredagstråden™

Var på styrelsemöte för min bostadsrättsförening igår - en person kände igen mitt namn i anslutning till BC.se! Så nu är man nykrönt forumkändis! :D;)

Väntar bara in VIP-inbjudningarna! Om dokusåpadeltagarna är B-kändisar....vad är forumkändisar? :rolleyes:
Har jag fattat fel? BC kändis är väl du?

Sitter på kontoret i Raleigh, NC och funderar på att dra till RDU tidigare och se om jag kan få följa med en tidigare kärra till NYC. Ska flyga Delta idag, så blir ingen loungeincheckning här på BC, trots F och FBG. Vilka är det som får använda Deltas lounger egentligen? :)

Fredag i väntans tecken.
Först dotra som håller kör Zumbapass.
Därefter grabben som är på bio.

Sen kanske man kan få mat. En Italienare till det och så en Amerikan till desert:p

Idag har jag varit seg efter valdigt manga "fika" pa vagen hem igar. Sitter dock fortfarande och ar nojd over att resandet till Finland ar slut. Nu skulle det vara skont att jobba lokalt ett tag och bara resa pa fritiden, dock tror jag detta spricker inom kort. Nu blir det iallafall sex dagar hemma innan semester till Sverige med att besoka familj och sedan aka skidor i Tarnaby!

Plingeling, som @Aurora sa från 42nd St. Oyster Bar & Seafood Grill på RDU. Drog hit tidigare för att komma med en tidigare flight till NYC. Det gick inte så bra... Den tidigare flighten är försenad till efter min. :)

Dricker en god Goose Island IPA dock, så det är inte så dumt iaf.

image.jpg

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
Standard view från "kontoret" under en tid.
Jag är på rekreationsresa och slutar aldrig fascineras över vad folk här kan skapa. Ännu mer att det finns folk som köper det...
Hur många Mao har inte passerat här?

Här förflyttas det mesta med träkärror. Förra vändan jag var här gällde mest fotarbete och att bära sina egna alster.
Nu har elskotern gjort ett massivt intåg.

Bjuder också på en bild av ESSA in action.
Trevlig helg önskas från porslinets mecka i världen, Jingdezhen, Kina.

Toppen