Senaste nytt

Fredagstråden™

äntligen Fredag! I kväll blir det en slappakväll framför tv,n med på spåret och Skavlan om jag håller mig vaken så länge..
Lördag blir det mässan Passion för mat som brukar vara både kul och bra. Massor med smakprover på både mat och viner av olika klass. Brukar slinka ner någon liten Mackmyra oxo. Rekomenderas om ni inte har något annat för er. Att det är krypavstånd hem oxo gör ju inte saken sämre heller... Ha en härlig helg alla. :)

EDIT: Inser nu att mässan är nästa helg och så länge tänker inte jag köa... :eek:

Last edited:
Vilken vecka! Skönt att det är helg. Sitter på Starbucks på Chongqing Airport och väntar på en försenad flight med Sichuan Airlines till Sanya där jag skall spendera helgen som åskådare på Volvo Ocean Race.

Vi får väl se om det händer något kul att skriva om på vägen ner, där, eller på vägen tillbaka med West Air China...

Trevlig helg!

Intensiv vecka med både mycket jobb o annat. Var brandman måndag o tisdag. Befälhavare på onsdag och radiooperatör igår. Ikväll blir det AW på Clarion Hotel Post med en god vän. Helgen bjuder annars på en utflykt till metropolen Alingsås samt införskaffande av en vinkyl så att man får plats med alla flaskor:)

haft helg sen i onsdags var duktigt effektiv fram till onsdag och lyckades hålla tors-mån fri villket innebär fortsätta bygga på hojen, träna och åka pulka med junior i det fina vädret vi har idag i stockholm.

håller dessutom på att bygga en turbo matad snöskoter till en polare, siktar på i runda slängar ta ut minst 350-390 hästar ur den..kommer gå som en skott när vi åker upp till sälen om 2 veckor :)

Precis skickat iväg den sista rapporteringen till kund så dags för helg. En helg som dock mestadels kommer att bestå av spackling och målning av lägenheten inför stundande försäljning. Ska även försöka hinna med lite träning (Sthlm marathon närmar sig med stormsteg) samt middag på Pontus.

Har just vaknat borta i SF. Blir sista arbetsdagen här för den här gången. Lär bli en heldag med möten och sedan lite slappande på hotellet. Ev blir det lite sista-minuten-shopping, men jag tror jag redan skaffat det mesta jag behöver.

Imorgon blir det spännande att testa AF C för första gången. Efter vad jag har hört kan jag ha rätt höga förväntningar...

Ta inte upp sthlm marathon är du snäll... borde träna, men jag skiter i det och går ut och tar mig en öl istället

Hur många här är vi egentligen som tränar inför Stockholm marathon? :)

Det här veckan har varit bedrövlig och samvetet tränger sig på extra mycket när det vankas vin ikväll.

Toppen