Senaste nytt

Fredagstråden™

Mitt mest morbida inlägg hittills...Efter landning igår så dog min stolsgranne (hjärtstillestånd) strax innan vi nådde gate. Så jävla (ursäkta) fort ett liv kan ta slut. Det tycktes för övrigt vara så att SAS saknade både defibrillator och andningsmask ombord.
Mycket tråkigt att höra/läsa ...

Mitt mest morbida inlägg hittills...Efter landning igår så dog min stolsgranne (hjärtstillestånd) strax innan vi nådde gate. Så jävla (ursäkta) fort ett liv kan ta slut. Det tycktes för övrigt vara så att SAS saknade både defibrillator och andningsmask ombord.
:confused: bättre fredag kan man vara med om.

Vad var det för maskin?

Fredagsmorgonen (enligt svensk tid) inleddes med bartömning av hotelloungen på Intercontinental i SFO. Åtminstone ser det ut så på bilden

DSC_0296.JPG

Innan man lägger ihop. Kvällens stora fråga.
Skall man offra sig på en flaska med det svårstavade namnet Schaatåånöffdupapp eller gå för en Amarone ?
Vilket fungerar bäst ihop med smittfebran och Ipren tro :rolleyes:

Kører lidt FirstClassSyndrome rehab...

Caviaren er udskiftet med stenbidderrogn og årgangschampagnen med en Crémant.

Imorgen står den på årets første rigtige løbetur(!)

God weekend til alle :)

Toppen