Senaste nytt

Fredagstråden™

Planerar inköp inför vårens resa till Kina.
Brukar passa på att handla via TaoBao när jag är där längre perioder.
Blir till att boka extra bagage hem även denna resa...
Om du flyger med SAS och om du har status hos SAS, kan du ta med extra väska/väskor.
När jag reste till Japan med SAS i Business class, hade jag rätt att checka in 4 väskor x upp till 32 kg per väska.

Incheckat bagage - SAS

Om du flyger med SAS och om du har status hos SAS, kan du ta med extra väska/väskor.
När jag reste till Japan med SAS i Business class, hade jag rätt att checka in 4 väskor x upp till 32 kg per väska.

Incheckat bagage - SAS

Du och jag borde resa ihop! ;-)
Har Silverstatus fram till 28/2. Har tyvärr inte haft möjlighet att utnyttja den i år...
SAS erbjuder extra väskor á 23 kg för 699:- nu tror jag. Synd att resor uppgraderade med poäng inte inkluderar extra väska/lounge. Optiontown fixar det men det är ju osäkert ända fram till avgång så det törs jag inte lita på.

Med ledig fredag började min helg redan igår då jag var på Julkonsert med Sven-Bertil Taube och Göteborgs symfoniker på Göteborgs Konserthus. Mycket imponerande konsert! I helgen väntar BC-träff i Hamburg som jag utgår ifrån kommer att vara mycket trevlig. Nu ska jag boka MR!

Kanske något för flyget? Fiskpedikyr i F = Fishyness Class...
Dr. Fish! (Inte @Dr. Miles )
4b8c3c0617432341933dbf4b8e5b6150.jpg

Jag har i regnrusket ägnat mig en del åt att skissa.
La upp en bild på FB och fick positiv feedback.
Nu har en av mina kontakter hört av sig om en ev möjlighet att sälja mina skisser för tryck på tyger.

Är det någon här som kan råda mig eller vet var jag kan vända mig för vad som är praxis?
Kan jag tjäna slantar på detta öppnar det upp för fler flygresor! ;-)

Idag är det ju fredag. Då ska man skriva på BC.se. Har jag hört ;)

Vad har hänt idag då? För att fylla på med välbehövliga endorfiner började jag dagen med att köra ett tungt träningspass med PT.
Klockan 14 tog jag, min syster med familj och min moster farväl av min mamma på vackra Skogskyrkogården i södra Stockholm.
Ikväll ska jag dricka vin och ha tvättstugan. Glamoröst va?
Ha en fin helg och var rädda om varandra <3

• Gilla
Reactions: doc
Efter en skön dag där man brottats med bakfylla från gårdagens julbord botades den genom artikelsystemsökning och orderhandläggning kvällen ordnade först upp sig efter en löjromstoast och ett glas rött på kvällen, trevlig helg

Firar fredagen med att skriva reseräkningar och läsa mail. På mailen kommer erbjudande om januariresa Stockholm-New York med Brussels för halva priset mot vad jag just skrev reseräkning för på sträckan Stockholm<->Billund...

Toppen