Senaste nytt

Fredagstråden™

På Kastrup i väntan på en Swiss-flight till Genève. Spenderade natten på
Quality Airport Hotel Dan, Kastrup. Ett deprimerande hotell. De skulle för övrigt stänga av vattnet i samtliga rum på samtliga plan mellan 9-13 idag, något vi inte fick information om vid incheckning utan av en slump såg i hissen.

Jobbar hemifrån idag.
Väntar på en paketleverans innehållande blinier, sikrom, ankbröst samt manchegoost med diverse marmelad. Dvs morgondagens middag...

Har ett par Ardbeg Kildalton som väntar på mig på "Apoteket Röda Mulen", så det blir väl att hämta dem så man har något att prova efter maten imorgon...

I eftermiddag ska vi gå och kika på en bil som vi funderar på och därefter blir det vinprovning av några av november månads vinnyheter.

Känns som en bra fredag!

Fredag och dags att aka hem. Firar denna fredag med 3 flyg hem, forsta flybe avverkad och nu vantar 1 med blue1 och ett med sas - bada i sas plus. Helgen vet man aldrig vad det blir da man varit borta en vecka och jobben saker hopats dar hemma.

Kom på atr det är fredag och att det är länge sen jag skrev nåt. Bäst att passa sig så att man inte åker ut ;)

Fredag, ledig och snöblandat regn...vad gör man? Jo självklart åker man ut i skogen och skördar årets sista trattkantareller! Dessvärre hade vildsvinen hunnit före och totalt massakerat MINA svampar! Fullt med döda och skadade trattisar överallt. Fick ihop en halv hink i alla fall. Så sorry @ESSA, det räcker inte till dig tyvärr :/
Därefter en fika i Farsta med @SmilingFlying och nu shopping i stan.
Om nån känner för en AW-drink är det bara att höra av sig :)

Fredag !
Ipad 648.JPG

Skynda hem !

IMG_0171.JPG

Dessa väntar !

2 (3).JPG

Även dessa !

Iphone5 6734.JPG

Och så klart familjen !

Helgen är full av fotboll och innebandy !

ha en toppen fredag och helg !

Ser fram emot morgondagen då ett antal kompisar och jag ska från Stockholm till Malmö för att gå på 4-årskalas, ja det är Malmö Brygghus som fyller år. Enligt mig är de just nu Sveriges bästa bryggeri så ölnörden i mig är mycket förtjust.

Toppen