Senaste nytt

Fredagstråden™

Precis skickat hem mina syskon och föräldrar samt min sambos dito. Haft litet samkväm för familjerna ikväll då det vankas bröllop för undertecknad imorrn...förvånansvärt lugn men kommer säkert vara en smula spänd och nervös imorrn...;-)
En kollega gifter sig imorgon i Uppsala men jag kommer stanna hemma då vi har ett kalas.

Pulkabacken var helt förstörd, nedåkt tills att gräset syns så det var ingen idé att hålla på med patchning.
Åkte till Ulricehamn istället på premiäråkning, betalade glatt kvällsåkpass men ingen kollade det vid liften. Imorgon blir det skidåkning på Alebacken utanför Göteborg, hoppas det blir bra och pjäxorna torkar till dess.

Precis skickat hem mina syskon och föräldrar samt min sambos dito. Haft litet samkväm för familjerna ikväll då det vankas bröllop för undertecknad imorrn...förvånansvärt lugn men kommer säkert vara en smula spänd och nervös imorrn...;-)
Är du säker på vad du ger dig in på? Har du kollat upp allt "finstilt".. Är du säker på att din bokning är i F och inte i en poänglös T i apklass? Hur är hårdvaran? Bilder?? Blir du tillfredsställd av mjukvaran eller skulle du hellre se bättre service i businessklass?
Lycka till och hoppas ni får en kanondag.
Ser fram emot ditt inlägg här som beskriver "hela" upplevelsen av din kommande resa... :p

Är du säker på vad du ger dig in på? Har du kollat upp allt "finstilt".. Är du säker på att din bokning är i F och inte i en poänglös T i apklass? Hur är hårdvaran? Bilder?? Blir du tillfredsställd av mjukvaran eller skulle du hellre se bättre service i businessklass?
Lycka till och hoppas ni får en kanondag.
Ser fram emot ditt inlägg här som beskriver "hela" upplevelsen av din kommande resa... :p
Haha, skönt inlägg! Med tanke på att vi levt ihop i 7 år och har två barn ihop så får jag nog påstå att jag testat alla förekommande servicenivåer på modellen. Vissa dagar har det ju visat sej att jag behandlas som en resenär som knappt borde få resa poänglöst men F- dagarna överväger så då är det ju bara att slå till och gå med i bonusprogrammet på riktigt! Förhoppningsvis får jag ihop så mycket poäng att jag får en fri åktur...;-)

Miami Beach! Jag börjar hitta in i tidsförskjutningen nu... Så här dags igår var jag däckad.
Smakar på en irländsk whiskey - Bushmills. En trevlig servitör som är ukrainare ville ge mig Jack Daniels istället för Macallan 18 som var slut. Jag vägrade... Bushmills har jag åtminstone inte smakat sedan jag och två studiekamrater hamnade på efterfest hos en irländsk narkotikaspanare i Manchester när vi var där 1997... :)

Toppen