Senaste nytt

Fredagstråden™

yes spenderande återigen en helg på fantastiska Tierp Arena och EM i Dragracing....bästa klassen och bästa underhållningen bjöd Top Fuel klassen på givetvis...:)

TopFuel.jpg

Nu är det fredag i Tokyo, om ca 10 timmar börjar jag min 40 timmars resa till Rarotonga med 15h stopp i Sydney.
Har precis avslutat 4 japanska craftbeer på hotellet och borde nog lägga mig väckning om 5 timmar.
C C Y är det som gäller för denna del av resan, förhoppningsvis 2 upper deck på B747. Skål allihopa!

På Narita express fick jag info via skärmarna att en flight på 30 sidor var inställd, självklart min TG641. Började genast fundera på hur detta skulle sluta, jag och upperdeck på 747 är ingen lyckad kombo (förutom LH F). Jag hoppades på ombokning med SQ ner till Sydney men det visade sig att det gick en till Thai B747 en timme senare som jag är bokad på istället, samma plats på övervåningen så nu ska väl inget kunna stoppa mig?

Den här veckan har allt snurrat vansinnigt fort och efter att i tisdags otippat och hux flux ha sålt min mammas lägenhet, budat på och vunnit en lägenhet till mig själv samt haft total bankångest sitter jag nu på Akkurat och andas. Och har ätit musslor. Och dricker en andra Bedarö bitter.
Stressigt liv? Jag? Nej vad får er att tro det? Life is good! :)

Den här veckan har allt snurrat vansinnigt fort och efter att i tisdags otippat och hux flux ha sålt min mammas lägenhet, budat på och vunnit en lägenhet till mig själv samt haft total bankångest sitter jag nu på Akkurat och andas. Och har ätit musslor. Och dricker en andra Bedarö bitter.
Stressigt liv? Jag? Nej vad får er att tro det? Life is good! :)

Låter som en produktiv vecka och en Bedarö bitter är ju inte fel som avslutning.

Själv har jag de två senaste kvällarna varit ute på lokal och druckit mig igenom Omnipollos sortiment, gång, på gång. Lagom seg idag, men samtidigt så ser jag fram emot att hoppa på planet mot Hawaii imorgon.

Jobbar hemifrån ifrån London idag och har en hel del att ta i. Tanken är att jag skall ta mig till Spitafield market, ca15 min promenad från här och inhandla lite färsk tryffel och sen vidare till Forthun and Mason för att köpa te. Kvällen erbjuder lite AW först med några Top Shop designers och sen vidare ut med dem för middag. Kan sluta precis hur som helst.

Har idag förlagt mitt kontor till altanen på jobbet. Gör undan lite telefonsamtal mm över ett gäng koppar kaffe i solskenet.
Trevlig helg!

Toppen