Senaste nytt

Fredagstråden™

Hur många amerikanska flygplatser med fokus på inrikestrafik är inte trista? ;)

Om du i alla fall reser F kan du ju en så länge se fram emot en måltid ombord. Förutsätter nämligen att du reser med AA på den rutten :)

Hur många amerikanska flygplatser med fokus på inrikestrafik är inte trista? ;)

Om du i alla fall reser F kan du ju en så länge se fram emot en måltid ombord. Förutsätter nämligen att du reser med AA på den rutten :)
Stämmer AA och F
1,5h flight så ingen mat... får ta några groggar istället :)

G/EBG i så fall. EBG är väl Enstaberga? ;)

Ja med G/ framför men om jag inte missminner mig är det Eriksberg och inget annat stationen heter.

EBG finns med utan G/ framför och det ligger nog vid Nyköping om jag kommer ihåg rätt, mins dock inte vad stället heter. Dessutom finns EBD (boråstrakten?), men det är tur man inte måste bo på dessa ställen för att ha EBG/EBD.... ;)

Besviken efter avslöjandet att det inte blir någon 727-rutt Geneve-Baku (Ny all-business intra-EU rutt med Boeing 727 | Sida 3 | BusinessClass.se Men skam den som ger sig, så jag gav mig ut och letade 727:eek:r på annat håll, och idag fick jag napp i Chicago!

A.JPG

Åter till verkligheten och alla dessa "underbara" turister... ;)
Sitter på arbetet och tittar ut över Ålandshav samt Stockholms yttre skärgård, känner mig lite "ringrostig" efter en helt underbar semester på en dryg månad.

Toppen