Senaste nytt

Fredagstråden™

Får önska alla en glad midsommar, i synnerhet @rob74. I valigt ordning tillbringas midsommar på Sicilien i 25-28 graders värme och sol:D Räknar ned till tiden till min 16-bens "sommarresa" som börjar på tisdag och som innehåller bl a SQ Suites, CX F och Etihad F.

Tack, henrik l!
Ja, sommarresa blir man ju onekligen sugen på när det ser ut som det gör. Ska strax iväg till jobbet - undrar om bilen behöver skrapas...

Nej, fram till augustis planerade resa till Ungern, som jag ska boka på måndag, blir det mest bara att studsa inrikes (förutom Farnborough då).

Trevlig midsommar!

Ska precis ta ett dopp i poolen på scandic Sundsvall nord med kidsen, innan det bär av till silllunch hos kompisen som har 40 års fest i dag. Glad midsommar på er alla

Jobbet hade ingen förståelse för midsommarafton. "Infinn dig imorgon 09:00!!" Sitter på Landvetter och inväntar SK515 till LHR.
Glad midsommar tillönskas alla på businessclass.se .no .dk

Jaha, då var det midsommar afton då. blir nog en lugn kväll för mig men snart dags att röra på sig. Ska nog ta och jobba lite övertid i helgen då det regnar och åskar så mycket i södra delen av landet och finns typ hur mycket som helst att göra.

Glad Midsommar till er allihop!

I precis i färd med att packa - fakirflighten till CDG imorognbitti för vidare färd till Barcelona. Ska se hur de firar St:Juan, deras variant på Midsommar. Däremellan kommer tapas och cava .... :)

Checkade precis in på Radisson Blu Hamburg, första gången i stan faktiskt får se vad det kan bli för "midsommar firande" här:)
Glad midsommar alla vart ni än befinner i världen!

Har i princip jobbat all vaken tid de senaste dagarna. I förrgår blev det till midnatt...
Midsommarafton kom jag hem vid 21:30, efter en promenad i motvind och snö. Då korkade vi upp en Louis Roederer, dagen till ära.

Trevlig midsommar, allihop!

Har spenderat en vecka i New York nu, men av något skäl känns det som 3 dagar. Fortfarsnde mycket kvar att se som jag inte kommer hinna med, men det är bra för då har man skäl till ett återbesök. Midsommarfest hölls i Battery Park idag. Gick dit, stannade 5 minuter och stack. Idén att umgås med 2000 svenskar på sin semester lockar inte riktigt mig. Tur nog låg lägenheten bara ett stenkast bort. Glad midsommar på er!

Det snackas mycket om rehabilitering för BC syndrom, så inför kvällens Dompafest såg jag till att rehabilitera mig i förväg. Tog en dagstur till Washington DC igår, flög US Airways i Economy på utresan (jag och Senator är förmodligen de enda två som FAKTISKT har flugit med dem) och Megabus på hemresan. För de som gnäller på hur jobbigt det är att flyga US Domestic, prova Megabus så kommer du få en helt annan uppskattning. US Economy var rena lyxen i jämförelse, i synnerhet då bussen bestämde sig för att paja mitt i natten. Bortsett från dem hemska bussresan var det en mycket trevlig dag i Washington DC. Såg det mesta, inklusive Presidenten.

Toppen