Senaste nytt

Fredagstråden™

Sitter i SAS loungen på HEL. SK725 är inställd och har blivit ombokad till SK721. Inte riktigt så jag tänkte spendera fredagskvällen, men men... bara en timme till flyget förhoppningsvis går

Vänta bara tills den också blir försenad, och de stänger loungen ändå.
Been there, done that...

Jag har precis plockat isär min gamla MacBook Pro som dog sommaren 2011, var ute efter hårddisken och locket med äpplet på, har tänkt göra en tavla med det 15" lockat och ett äpple som lyser.

Applefrälst - javisst!

Det och rensar bland flyttlådor (fortfarande), nästan färdig med det, så jag borde väl börja tänka på mat av något slag nu känns det som.

Jag tog första flyget till CPH i morse från ARN och satte mig på vändande 0900 efter en snabb frukost i loungen.

Nu ska det bakas kärleksmums och lagas någon lättare måltid

På väg hem efter en ytterst långdragen arbetsdag.
Ikväll blir det att hämta hem thaikäk. Firar med en Leo-öl i väntan på att maten blir klar.
Imorgon blir det en ny lång arbetsdag, men dagen kommer avslutas med vinprovning. Så något att se fram mot... :)

Det går inte att komma ifrån att CRJ-900 är ett fullgott surrogat för MD-80. Sitter man längst fram och spetsar öronen kan man ana motorn vid take-off.

Är på Clarion Arlanda, deras Stay On Friday-koncept är rätt trevligt faktiskt. Vi ska på en större fest i Uppsala imorrn så skönt att slänga in sig på hotell efter kvällsflyget från Manchester och bara ta det lugnt.

Toppen