Senaste nytt

Fredagstråden™

Ska man verkligen vara bakis en fredag? Svaret är ja, om man börjar dricka champagne efter midnatt för att man blir inspirerad av ett program om just (champagne)bubblor på Kunskapskanalen och sen, när skumpan är slut, övergår till rödvin och sitter upp till 4 och sen går upp strax före 8.
Var och körde radar på Briggen Tre Kronor på Kastellholmen och sitter nu på jobbet och hoppas att denna dag snabbt ska ta slut så att jag får sooooova!
Men, får se det positivt, jag stod emot reans sirensång och har just nu bara 6 h och 3 min kvar till semester :cool:

Missade att klockan gått en timme framåt, 6 timmar kvar!

Last edited:
Hälsningar från Koh Lanta efter finfina flygningar med Turkish och Thai. Arn-Ist i 321 med nya sköna businesstolar och 330 Ist-Bkk med Turkish nya fully-flat stolar. Sedan vidare med Thai smile "business" till Krabi. All in all superbra! Turkish serverade Gosset champagne som är min favorit.......många glas blev det hehe!

Last edited:
Mmmmm… pustar ut med en öl i soffan efter att ha lagat och ätit en "all American junk food buffe" ( fuskade lite med franska ostar till förrätten..)

Hur länge stannar du? Kikar eventuellt ner till Lanta för ett par dagars dykning efter en jobbresa till Bangkok nästa vecka. Miniträff på Barracuda? :)

Sista veckan i Rotterdam. Känns lite trist att flytta tillbaka till Sverige, speciellt när det är så mycket snö och att solen går ner klockan två på eftermiddagen.

Imorgon väntas fest på en båt, och efter det är det dags att börja packa och städa.

Många verkar ha det trevligt denna fredagskväll, har tyvärr lite svårt att känna någon fredagsstämning själv pga tenta imorgon klockan 8...

Det blir en lååååång fredag kväll med SAS website, ANA tool, hotell websiter, ITA Matrix och diverse verktyg för att få till en vettig bokning med 2-4-1 voucher. Jag är den första att erkänna att jag gnäller om detta och jag inser att denna "perk" ta rmer än den ger. Det är bara att inse att man har blivit poängslav.

Semesterets sidste eksamen blev overstået igår, det sidste arbejde er næsten klaret nu, tasker, ski og støvler er pakket. Så jeg er ved at være klar til en velfortjent uge på ski i de franske alper - altid lækkert med lidt ferie :)

Toppen