Senaste nytt

Fredagstråden™

Jag tror jag har sett att någon har fått sina bilder upp och ner tidigare om det var någon app som strulade eller liknande.
Hur som helst, jag funderar också på Alicante i Augusti, även om det är hur varmt som helst.

Jag tror jag har sett att någon har fått sina bilder upp och ner tidigare om det var någon app som strulade eller liknande.
Hur som helst, jag funderar också på Alicante i Augusti, även om det är hur varmt som helst.

Paddan...Mod får gärna redigera bilden vid tillfälle!

Ja, värme är inget problem här. Personligen tycker jag att det är lite för varmt i juli och augusti. Just nu 33 friska grader och det gäller för kommande nio dagar också. Dock skönt att värma upp sig efter Svalbard.

Tillbaka efter två dagar på svenska farvatten. Skön seglats med lagom vind och mycket sol :)

Har skippat "solsemester" för första gången någonsin, men tror nog att jag är brunare än någonsin. Måste vara den bästa svenska sommaren jag kan minnas! Antagligen får jag sämre väder när jag åker till Italien om några veckor...

"Lillbilen" såld till Stockholm med ca:1 veckas marginal innan den nya kommer.
Får hoppas en motsvarar förväntingarna - 1:a gången någonsin jag inte provkörde eller ens provsatt innan beställning. Men det skall nog gå vägen :rolleyes:

Fredagen spenderades på balkongen tills solen gick ner och därefter på Cafe Opera.
Lördagen har spenderats balkongen. Snart dags att hoppa in i dusch och sedan ut till Rose. :)

I morgon eftermiddag ska det bli 34 grader här i Köln, för varmt för min del, så jag bestämde mig ikväll för att dra till London över helgen. Med A380 :D. Se vidare mitt inlägg i BA-forumet...

Har varit länge borta från forum pga ny tjänst. Sitter och planerar en resa på 18.000 miles i full fare Y(finns inget annat) och som helt måste betalas i ca$h. Enligt boken är alla NO UPGRADE argumenten kommer vara med: ingen status i FFP, sällskap, barn, speciell mat, incheckad baggage, iklädd i t-shirt och shorts med flip-flops. Och ja, det är en privatresa. Väljer mellan två alternativ: antingen 1$/mile och massa Avios eller .8$/mile och noll FFP miles. Vilken svår fredag!

Toppen