Senaste nytt

Fredagstråden™

Ricci

Medlem
Med en försening hit hinner jag inte med någon massage men skumpa skall det bli både Dompa nu och senare Krug:)
14897325893921852454775.jpg
 

Valley

Medlem
Blir lite bättre avslut på denna vecka hoppas jag.
Nu fick jag tillbaka min LFC-korthållare och medlemskort. Hotellet hittade det i en fåtölj.
Så bokade vi flyget till Logistiknördarnas mecka i Munchen i Maj, samtidigt som jag bokade om hotellen för vistelsen. EUR 219 lägre för vistelsen för lite bättre rum. Och kommer inte Hilton med sitt lågpris under mässveckan blir det att boka om de en sista gång till ej ombokningsbara så sjunker väl priset ytterligare några hundra EUR :)
 
  • Gilla
Reactions: CJR

CJR

Medlem
Ser fram emot eftermiddagens flygning GVA - ZRH. Den korta rutten ska köras med en Airbus A330-300. Då får jag känna på long-haul economy kabin, vilket jag inte gjort på många år nu : ) Vaskade för övrigt Senator-loungen här i Geneve då den är trång och full. Business-loungen är att föredra!
 

Ozz

Medlem
Ingen som firar Sankt Patriks dag? Jag tänkte fredagsmysa med att boka en hotellnatt i Bangkok.
Jodå, blev både en Irish Coffie på maten på en bärs på den lokala irländska puben här i Patong ikväll.
Blir dock inget nattsudd efter två alkoholrika kvällar igår och förrgår. Snart dags för sängen här, inte ofta man är i säng före midnatt :)
 
Toppen