Senaste nytt

Fredagstråden™

Min 35-årsdag avslutades med att flighten CDG-ARN blev rejält försenad,

Grattis på födelsedagen Agehall. Firade själv min 29-års dag med en tallrik champinjonsoppa på Stralsund Haubbahnhof på tidigt 90-tal. Var det enda jag hade råd med. Det var söndag kväll, inga banker var öppna som kunde lösa in resecheckar och bankomatinfrastrukturen hade inte hunnit med att byggas ut i fd DDR.

Ser med spänning fram mot början av maj,fyller jämt och kommer att bo med familjen på Radison i Longyearbyen. Får se om dom uppmärksammar något med tanke på mitt CCG.

Grattis på födelsedagen Agehall!

Apropå inlägg är du dessutom skrikande nära att bli vår första medlem som passerar 1000 inlägg.

Grattis på födelsedagen Agehall. Firade själv min 29-års dag med en tallrik champinjonsoppa på Stralsund Haubbahnhof på tidigt 90-tal. Var det enda jag hade råd med. Det var söndag kväll, inga banker var öppna som kunde lösa in resecheckar och bankomatinfrastrukturen hade inte hunnit med att byggas ut i fd DDR.

Gratis du med, henrik l! Om jag tolkde ditt inlägg rätt.

Du har koll Jacob.Ska bli spännande och se om Radison har samma koll:D
Om ditt födelsedatum knappas in i bokningssystemet (vilket det normalt görs vid incheckningen om du är utlänning och har visat ditt pass) kommer bokningssystemet automatiskt spela upp Happy Birthday varje gång någon i receptionen går in på din bokning på din födelsedag.

Så fungerar det i alla fall på Radisson Blu hotell.

En guldkant på fredagen!
nc 009.jpg
Planerna är precis som Nickeback sa:
Were going out tonight (hey)
To kick out every light (hey)
Take anything we want (hey)
Take everything in sight (hey)
Were goin' til the world stops turning
While we burn it to the ground at night

Toppen