Fredagen gick till största delen åt till att vara hemma med sjukt barn.... Nåja, nu verkar det vara bättre så det bir nog en tur ut i skärgården och fixa lite i stugan innan bilföret är slut för säsongen.
Redan på plats på ARN för Air France morgonflygning till Paris (boarding om 55min). 5min tills tax free öppnar och jag behöver för än gångs skulle handla lite..
I Qantas Business Lounge i Perth. Den nybakade pizzan stirrar på mig. Jag äter soppa istället och stirrar tillbaka, för inte kan man väl? Är ost verkligen onyttigt? Och bröd? Ostmacka är ju en klassiker som de flesta är upväxta på. Det är ju en varm ostmacka egentligen. Kanske skall man unna sig en bit....ostmacka.och en öl förstås. Man måste ju få skölja ner en ostmacka med en öl? Det har ju varit en lång hård vecka. Jag har ju slitit - stillasittande framför en dator...
Vilken jäkla bra fredag, börjar morgonen med lite bokning av flyg för sommarsemester.
Efter lunch blir det lite bubbel för att fira på jobbet.
Ikväll blir det dock tråkigare med att förbereda inför stamrenovering, men det är smällar man får ta.