Senaste nytt

Fredagstråden™

Du har en fin skoter men herre gud - skaffa riktiga verktyg! Röd/orangea maskiner är ju sådant skräp att inte skulle ta i dem ens om jag fick betalt för det.

Va kritik mot min fina Black och smäcker... det där är min "städskåpsmaskin" den riktiga andra är på rymmen...
Var för övrigt en av de första Li-Ion maskinerna på marknaden, köpte den för typ 10 år sen för att ha laddad och klar inne i huset. :)

Orkade bara skruva dit en sådär 50 st så hag har hälften kvar... pust!

image.jpg

....skippa sista åket ......
Dags för lite fika

Njuter av det härliga vårvädret i Greenwich, London. 23 grader på balkongen. Öl från Svalbard Bryggeri bjuds det på! (reserapport från min resa är på gång!)

Tyvärr så är det väldigt mycket smogg/polution inne i City idag, så utsikten är inte lika fin som vanligt. (Normalt så ser vi både hela City, London Eye samt The Shard)

d094dc23a75919c9aeb4abfdfcfa12b5.jpg

Inte fredag ännu... Men förberedelser pågår....

Visa bifogad bild 49544

Visa bifogad bild 49545
Hardcore! Nu vet jag inte om jag törs åka med dig...... Jag är uppe i Norrland igen onsdag nästa vecka och en vecka framåt samt hela påsklovet. Kommer köra till Luleå nästa lördag och sova över på Sandön hos en kompis. Vi ska ordna ordentligt fika på kvällen. Körning lördag eller söndag? Skål!

Fredagens dag och kväll spenderas med att både skriva och läsa rapporter inför nästa veckas konferens i Göteborg. Det tråkiga är att både GT och bubblande fika får vänta tills söndagens besök i Guldloungen på ARN...

Fikar på för fullt på Sk945. Crew läste mina tankar efter tuppluren och kom förbi med en korg fika. Blev lite vin och nötter. Sen beställde jag lite mousserande, men de måste hört fel för det var Champagne som dök upp istället Tycker den nya smakar gott!
d67942d8d15fdd60ebd197c0be2bf8ec.jpg

c554d8f1fc7de2bccb322ce8997a46d0.jpg

Toppen