Senaste nytt

Fredagstråden™

image.jpeg
Äntligen fredag och då firar vi såhär
Snart får man åka hem igen:confused:

Precis kommit hem till London efter 2 veckors semester. Inga av polarna är tyvärr här ikväll så har just nu en ensammiddag på Byron Burgers i Cutty Sark! Ganska trevligt det också :)

Har inte sett filmen eller serien men laddar nu ned båda dessa. Tack för tipset:) Snöskoter är kul. Jag har inte ägt maskiner sedan 1987 så jag är lite övertänd. Det är en härlig kontrast att åka skoter ett par månader om året när man bor i Fjollträsk

En Ginger Martini på restaurangen som hör till Radisson Tanjung Benoa, Bali.
Kul dag, trots regnet. Någon sa att det hade gått en tromb på Lombok. Spillde över här en del.
Satt mest vid poolbaren idag. Träffade fyra ungrare, ett äldre par och två yngre damer. Då min far var från Ungern förstår jag en del, så när de önskade mig smaklig lunch på engelska så svarade jag på ungerska. Icebreaker!
Sedan kom två rätt smågalna australiensare, en från Perth och en från Port Moresby (Papua Nya Guinea). Fick veta att det var i snitt 23 bilkapningar/dag där.
Sedan kom en trevlig tysk kille i rullstol och han visade sig vara medlem på Flyertalk och reser över hela världen, så vi har just ätit middag ihop. Mycket flyg- och hotellsnack blev det!
e427b593a4a1b09775e3aed7422be97c.jpg

Antligen fredag efter en vecka fran nagonstans vi inte skall tala om. Vet inte hur manga av er som jobbat med dom, men engelska fabriker har verkligen kvar tanket fran 60-talet. Nu blir det varva ner och fundera pa om det inte borde bli en whisky eller nagot annat gott. 2 veckor tills det ar dags for superduperminus till ARN och lite semester, hade egentligen tankt nyttja upgrade vouchers med BA och aka till USA - men vad ar battre en an vecka i Stockholm och turista pa riktigt?

Toppen