Senaste nytt

Fredagstråden™

Fredag och jour!
image.jpg

Suck...!!!

Jobbade till midnatt och tänkte jobba imorgon... vädret verkar ändå passa för sådana aktiviteter. Får vänta någon vecka innan det blir ledighet!

Då är vi två. Fast utan ledighet. :p
Ja, alltså jag har ingen semester inplanerad förrän i mitten av Augusti, men tänkte vara ledig några dagar här och var - någon annan får se till att vara på kontoret... Fördelen med att vara arbetsgivare och inte arbetstagare =)

Bra att veta att man inte är ensam med att jobba mycket mitt i sommaren.

Förra veckan på väg från ARN sprang jag förbi en butikslokal i Vasastan (köksinredning) där ägaren satt med köksritningar vid en laptop 01.30...

@nota bene Ja, jag styr ju min egen arbetstid också på samma sätt som du. Men är lite mycket nu så vi får se när ledigheten slår till, om den gör det. Annars har jag ju SAS Hong Kong-deal i november att se fram emot. ;)

Det är visst inte bara jag kvar på kontoret heller när jag kikar ut i korridoren.

Man vill ju inte vara på kontoret och förstöra när man äger företaget........ Med en oväntad 4G uppgradering i de norrländska skogarna så går det lika bra att sitta vid sommarstället som i Fjollträsk. Bara vinglaset som saknas men det kommer fram efter eftermiddagens träning.

kontor.jpg

Toppen