Senaste nytt

Fredagstråden™

Jag sitter på jobbet på Djurgården och inväntar kaoset som kommer att råda med tanke på att Hoffmaestro spelar ikväll...kommer helt klart vara läge för en virre när jag kommer hem inatt!

Ha en skön helg alla!

Skickat in mitt ärende om ersättning till SAS så det blir roligt att se hur det blir med den saken. Resten av fredagen kommer spenderas i sleep mode.

Lite drama på väg till verkstan.
image.jpg
Chauffören stod helskinnad bredvid såg jag.

Sen har jag tagit två stora krafttag i verkstan då jag efter motig start tappade sugen.
Nu känner jag mig nöjd att jag inte gav upp.

Kan hända att jag åker förbi ICA på hemvägen för att inhandla lite tonic. Allt prat och skriverier har givit mig sug på GT.

Trevlig helg!

Lite drama på väg till verkstan.
Visa bifogad bild 35889
Chauffören stod helskinnad bredvid såg jag.

Sen har jag tagit två stora krafttag i verkstan då jag efter motig start tappade sugen.
Nu känner jag mig nöjd att jag inte gav upp.

Kan hända att jag åker förbi ICA på hemvägen för att inhandla lite tonic. Allt prat och skriverier har givit mig sug på GT.

Trevlig helg!
Så kan det gå. Håller precis på att prata m bolaget under bron
Får nog visa dem bilden :D

Landat hemma efter en intensiv första vecka på nytt jobb. Lite käk på o'learys och en öl med kompisar fick avsluta.
Imorrn gör jag som alla andra i den här staden o kikar på folk som springer Göteborgsvarvet innan BC-träffen!

Fredag och laddar för 2 veckor på Kanarieöarna. Blir flyga med easyjet på måndag så själva flygresan blir väl sådär.

20150522_192527.jpg

Toppen