Inspirerande reseberättelse VonMögen! Så ska man resa!
SeaPlanePilot Medlem 8 December 2013 #22 Kul och snärtig rapport! Har aldrig hört talas om Amex Centurion Lounge - vad ger access dit?
F FF#1 Medlem 8 December 2013 #23 A: Det var kul att några gjorde slag i saken och köpte den här fyndresan. B: Bra och inspirerande rapport. Snyggt jobbat.
A: Det var kul att några gjorde slag i saken och köpte den här fyndresan. B: Bra och inspirerande rapport. Snyggt jobbat.
flybob Medlem 8 December 2013 #24 SeaPlanePilot skrev: Kul och snärtig rapport! Har aldrig hört talas om Amex Centurion Lounge - vad ger access dit? Klicka för att utvidga... Gratis för Amex Platinum (och $50 om du har något annat Amex) såvitt jag vet. Finns även en på DFW som ser riktigt fin ut på bilder åtminstone.
SeaPlanePilot skrev: Kul och snärtig rapport! Har aldrig hört talas om Amex Centurion Lounge - vad ger access dit? Klicka för att utvidga... Gratis för Amex Platinum (och $50 om du har något annat Amex) såvitt jag vet. Finns även en på DFW som ser riktigt fin ut på bilder åtminstone.
VonMögen Medlem 9 December 2013 #25 flybob skrev: Gratis för Amex Platinum (och $50 om du har något annat Amex) såvitt jag vet. Finns även en på DFW som ser riktigt fin ut på bilder åtminstone. Klicka för att utvidga... Låter bekant flybob. Vi kom dock in med en voucher courtesy of Hilton Diamond.
flybob skrev: Gratis för Amex Platinum (och $50 om du har något annat Amex) såvitt jag vet. Finns även en på DFW som ser riktigt fin ut på bilder åtminstone. Klicka för att utvidga... Låter bekant flybob. Vi kom dock in med en voucher courtesy of Hilton Diamond.
VonMögen Medlem 11 November 2015 #27 Tack @oxxax ... det var en rätt rolig resa oxå! Del 2 var CPH-FRA-ICN-HKG-BKK-HKT-BKK-LHR-IAH ... den delen var rätt skön den med
Tack @oxxax ... det var en rätt rolig resa oxå! Del 2 var CPH-FRA-ICN-HKG-BKK-HKT-BKK-LHR-IAH ... den delen var rätt skön den med