Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

JacobGBG

Medlem
Första resan med The Room och man får flyga med Pokémon livery! Blir en riktigt fin resa till slut! United Club har en väldigt bra bartender. Någon särskild dryck som bör testas på ANA-flyg?
Saké, av anledningen att du aldrig vill lägga pengar på att köpa av den kvalite du får hos ANA någon annanstans. Inte för att saké är speciellt bra men då vet du att du fått testa av det bästa utbudet.
 

Linmet

Medlem
Fick idag höra något nytt…eurobonus SA award med 4 personer…

Har en bokning där ett leg blev inställt —> ombokad till annat föyg automatiskt och biljetterad. Dock 14h senare så jag har (tror jag och agenten medgav det) rätt till fri ombokning/avbokning utan avgift.

Jag hittade en ändring som påverka 2 legs till det bättre. Hon såg dem. 4st. Men kunde inte ta dem för de fanns bara för ”nya” bokningar och inte för ombokning av cancelersde flygningar som hon sa. Frågade om hon inte menade det var problem med married segments då dett a var turkish. Men icke.

Kan detta stämma?

HUACA?
 
Fick idag höra något nytt…eurobonus SA award med 4 personer…

Har en bokning där ett leg blev inställt —> ombokad till annat föyg automatiskt och biljetterad. Dock 14h senare så jag har (tror jag och agenten medgav det) rätt till fri ombokning/avbokning utan avgift.

Jag hittade en ändring som påverka 2 legs till det bättre. Hon såg dem. 4st. Men kunde inte ta dem för de fanns bara för ”nya” bokningar och inte för ombokning av cancelersde flygningar som hon sa. Frågade om hon inte menade det var problem med married segments då dett a var turkish. Men icke.

Kan detta stämma?

HUACA?
Vissa fungerar tyvärr så. LH har tex vissa F-biljetter som inte funkar som ombokningar, bara nybokningar
 
Toppen