De försämrade ju intjäningen för bara ett år sedan, varför skulle de göra det så snart igen?
Ja då blir det väl endast en grupp på ca 2000 EBP personer kvar, ja det bli väl 2000 EBD som har fått sitt från någon EBP person 2000 guld som har fått någon med EBD och 2000 med EBS som har fått sitt från någon med EBG, tror att EBS gruppen blir lyckligast tänk att åka på en kampanjbiljett för 799:- till Paris på sommaren och få checka in på Businessdisken och dricka vin, öl och äta sig mätt i loungen, allt detta för den endaste resan på året, det kallar jag medveten resenär, eller har jag fel nu igen?OM man väljer att gå över till spend så är nog risken stor att det blir sämre intjäning för majoriteten (ren spekulation).
Inte hos mig iaf. Lättare få guld tackPrecis, är inte önskemålet här att det ska bli med exklusivt och svårt att få status?![]()
Ja, det är det absolut viktigaste anser jag. Att verkligen skilja på förmånerna utöver de som är "obligatoriska". Men frågan, som vi diskuterat i många andra trådar, är om det låter sig göras med (alltför) många EBD.Hade en föreläsning förra helgen från en person på SAS som sedan årskiftet leder ett projekt där dem ska, "utveckla och förbättra konceptet för er EBD" sa han till mig! Nu kan jag ha väldigt mycket fel men jag tolkade det som att man ska lyfta fram EBD förmånerna med nya tjänster/produkter, så att fler väljer att satsa på EBD från EBG, istället för att göra det svårare och mindre roligare.
Ja, det är det absolut viktigaste anser jag. Att verkligen skilja på förmånerna utöver de som är "obligatoriska". Men frågan, som vi diskuterat i många andra trådar, är om det låter sig göras med (alltför) många EBD.