Jonas C skrev:Ger kortet instant FTL eller får man bara en fasttrack till det?Klicka för att utvidga...
Det står i texten att du måste boka en transatlantisk resa via Founders sidan med Lufthansa för att du ska få FTL.
Jonas C skrev:Ger kortet instant FTL eller får man bara en fasttrack till det?Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Verkar som att man var tvungen att klicka på just länken i mailet för att komma åt den.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Här är länken:http://founderscard.com/invite_pre_apply/51522258-778a-4171-b618-52bb7fd0f310Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Verkar verkligen fantastiskt! Om jag får nytt jobb från nästa vecka slår jag till! 295$ ser man ut att spara in snabbtTvå nätter på Sanderson, London och det är intjänat!595$ för nästa år kanske är i överkant... Får helt enkelt göra en kalkylering när året är slut.295$ löpande hade verkligen varit drömscenariot (kanske går att trixa sig till....)Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Vad är det som är så fantastiskt? Jag måste ha missat något.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:OBS! Priser höjs till 595$ i år.... Så är nog smart att passa på för 295$ som dealKlicka för att utvidga...
Claes L skrev:Här har dom undersökt lite om kortet:FoundersCard's Travel Benefits Worth The $295 Fee? | LoyaltyLobbyKlicka för att utvidga...