och hotell brukar vara mycket billigare än i Singapore.andersl skrev:Kuala Lumpurs F1 lopp är inte heller speciellt dyrt, och ett av få som inte brukar vara utsåldaKlicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Det jag fått höra är att priserna skiljer sig kraftigt beroende på vilket lopp man talar om. Loppen i Ungern och på Nürburgring i Tyskland är relativt billiga, paketen kan kosta 6000-10000kr beroende på vilken nivå man lägger på boende, middagar och biljetter. För loppen i Italien får man lägga på minst 5000kr. Till detta tillkommer resan men dom flesta av oss fixar ju sånt bäst självaKlicka för att utvidga...
jth skrev:Se ett F1-lopp på plats är absolut en av de saker som jag har på min "göra innan jag dör"-lista!Det vore roligt om det gick att få till något, jag förmodar att det är ett flygbolag som redan har vissa aktiviteter inom F1-cirkusen. Loppet i Abu Dhabi går ju till exempel helgen den 14e november, skulle passa perfektKlicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Det jag fått höra är att priserna skiljer sig kraftigt beroende på vilket lopp man talar om. Loppen i Ungern och på Nürburgring i Tyskland är relativt billiga, paketen kan kosta 6000-10000kr beroende på vilken nivå man lägger på boende, middagar och biljetter. För loppen i Italien får man lägga på minst 5000kr. Till detta tillkommer resan men dom flesta av oss fixar ju sånt bäst självaKlicka för att utvidga...
erc skrev:Det beror mer på vilken läktare man vill sitta på än vilket lopp man vill se.Min erfarenhet säger att Monza, Italien är det absolut billigaste att besöka - om man kan tänka sig sk General Admission-biljetter med icke-platsreservation. Lite som F1-läktarnas Ryan Air...Sedan är det ju boendet också... Lyckades faktiskt med en Radisson Blu 2-4-1 i Milano förra året. Under F1-helgen. Men då var jag ute i ENORMT god tid.Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Precis somercså känns det som att F1-intresset har dalat sen det glada 90-talet beroende på en fylld kvot (och med tanke på att även dennaercär intresserad av att kuska runt i bil så antar jag att det är samma person som under F1bb-eran...)Klicka för att utvidga...