Senaste nytt

Fogg - ny svensk mobiloperatör

Nä ingen telefoni, det är ju detta tre körde tidigare, löjligt att testa på se/dk eftersom tre redan har det, som tre-kund surfar jag fritt i dk och ringer som hemma dvs fritt till svenska nummer men inte till dk-nummer, en gång i tiden var det fritt i uk också, tyvärr slutade tre med detta, varför vet ja ej

I så fall får jag glömma Japan och Kina då. :(

I Hong Kong & Macau finns 3, men det är ju inte mainland Kina...

Indonesien och Australien har väl också 3, om jag inte är fel underrättad.

Vore trevligt med ett dyrare, men internationellt, alternativ.

Själv är jag ju väldigt nöjd med konceptet för Europa, men det känns som konceptet har potential internationellt också.

Kört i två månader nu, Sverige och Danmark. Funkar riktigt bra, höga hastigheter. Valt att köra free ett tag nu, men då de expanderar till fler länder hela tiden kan det vara aktuellt att växla upp. 99kr är ju ingen stor summa.

Fattar dock fortfarande inte hur de tjänar pengar..

Kul att det fungerar bra! Jag är sugen, men jag avvaktar tills Italien och Österrike kommer med (nästa länder att fungera). Om de får med Tyskland borde man, beroende på täckning, kunna nå Italien med tåg och ha internet hela vägen.

Länderna passar mig utmärkt också. Saknar Norge i listan också.... Är det Telenor som sitter på rättigheter för Sverige, Danmark & Norge i ett abbonnemang? Fogg kör på telia eller Tre's nät?

Det här låter ju bra:

Kunde de bara få till Schweiz och USA också, så...

Ja, då skulle det täcka in mina resemönster med 95%. Kanske ska man köpa sig en liten husbil för tjänsteresorna :p Sverige-Danmark-Tyskland-Österrike/Schweiz-Italien med full täckning ;)

Toppen