Senaste nytt

Flytta Coop poäng till någon annans Nordic Choice konto?

micke99

Medlem
Fråga till er kunniga

Kan jag överföra coop till nc poäng till en släkting eller måste coop medlemskapet vara samma ägare som nc medlemskapet?

Vill föra över till min mor nämligen...
 

eddo

Medlem
Jag har inte testat med just NC, men vi brukar föra över från min sambos Coop-konto till min Eurobonus.

Så givet att det funkar på samma sätt med att man bara anger NC-medlemsnummer när man gör överföringen från Coop så borde det funka!
 

Olle K

Medlem
Fråga till er kunniga

Kan jag överföra coop till nc poäng till en släkting eller måste coop medlemskapet vara samma ägare som nc medlemskapet?

Vill föra över till min mor nämligen...

För ett år sedan när frågan var aktuell för mig fick jag svaret att det inte går. Måste vara samma person, men om hon har ett extra medlemskort kopplat till ditt konto hos Coop och ni loggar in med hennes login hos Coop och hennes bank id för att bekräfta så får det.
 

Berglund

Medlem
Kan jag överföra coop till nc poäng till en släkting eller måste coop medlemskapet vara samma ägare som nc medlemskapet?
Det går alldeles utmärkt. Det görs inga sådana namnkontroller. Jag och vänner har fört över åt varandra, flera gånger. Det har fungerat felfritt varje gång.
 
Toppen