Senaste nytt

FlyingSmiling Express I Hemligt kuriruppdrag, häng med!

Detta har ej med topicen att göra men jag måste svara detta....

Ett fräscht exempel: GOT har samma incheckningsmaskin för Lufthansa och SAS - och samma helpdesk/service center. Men tydligen är SAS fast track på GOT helig då på något sätt.... bästa vänner tills vi snackar fast track :D. Ta en tuschpenna och kladda till HON / Senator bara på skylten already! ... Men dom vill väl inte ge den ene för då skall den andre ha också, osv...

By the way #2 - Brussels har inte ens en incheckningsmaskin på GOT (trots att det ägs av lufthansa...? - OK det har väl en teknisk förklaring, vafan vet jag).
Nä SAS fast track måste vara lite unika inom Star Alliance.. Fast track på GOT verkar bara vara om man flyger SAS (eller Wideröe) ? Problemet är ju en väldigt stor del av utrikestrafiken från GOT opereras av LH....så ibland är det ju väldigt svårt välja SAS...

Nä SAS fast track måste vara lite unika inom Star Alliance.. Fast track på GOT verkar bara vara om man flyger SAS (eller Wideröe) ? Problemet är ju en väldigt stor del av utrikestrafiken från GOT opereras av LH....så ibland är det ju väldigt svårt välja SAS...

Fick en inbjudan till FastTrack Arlanda imorgon. Reser med Lufthansa i Economy som *G, så jag antar att det bör gälla för Senator också. Har förvisso fungerat tidigare att använda FastTrack vid resa med Lufthansa, men det här var första gången som inbjudan stod officiellt. Det måste antingen ha skett en ändring nyligen, eller så är det SAS IT som skickar ut fel "signaler" igen…

Har endast blivit nekad inträde på ARN Fast Track 2 gånger som Senator på SK eller LO flighter, på kanske 50 försök senaste året.

Toppen