Senaste nytt

Flying Reimagined - Lever Etihad upp till sitt motto? (Business/First Class)

Tack för bra tips @Dr. Miles!
40.000 AA Miles för First Class är ruggigt bra värde enligt mig. Kan tillägga att Business Class kostar 30.000 miles samma sträcka vilket enligt mig även det är prima värde.
Jag håller med att det är ett av bästa värde att använda American Airlines AAdvantage miles till Etihad Airways First class.

Men om du reser bara till Abu Dhabi och i Business class med Etihad Airways, finns det deal från Stockholm och Göteborg för ca 13.000 SEK inkl. skatter så slipper att joxa med inköp av miles. :)
[Business Class] Göteborg/Stockholm-Abu Dhabi T/R, Etihad Airways, 13.000 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Men om du reser bara till Abu Dhabi och i Business class med Etihad Airways, finns det deal från Stockholm och Göteborg för ca 13.000 SEK inkl. skatter så slipper att joxa med inköp av miles. :)
[Business Class] Göteborg/Stockholm-Abu Dhabi T/R, Etihad Airways, 13.000 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Bra deal, den hade jag missat. Tyvärr ingen chauffeur service på Z-klass och tyvärr verkar det lite sent att boka just denna deal. Men tack för tips, toppendeal enligt mig, då Etihad håller väldigt hög klass i Business Class.

Suveränt skrivet, mycket trevlig rapport.
Önskar nästan att det snart vore hösten 2016 så man själv kan njuta av detta i + 22 h...

Tack. Sannolikt den bästa rapport jag läst här på BC. Synnerligen välskriven och levande. Vill mena att du skriver bättre än Lucky (och skippar större delen av taxi-bilderna), så tycker gott du kan titulera dig framgångsrik flyg-bloggare ;)

Oj det värmer, tack så mycket! Ska med stolthet justera mitt svar till nästa möte ombord.

Toppen