Air France (det finns olika Promo Rewards för Air France och KLM) verkar ha gjort "enhancements", om man kollar på t ex september månads promo rewards (Flying Blue Promo Rewards) så ingår anslutningsflyg från hela Europa på de flesta longhaul-destinationerna (Cayenne och New York undantaget), men så är det inte längre:
Hur funkar det, blir det inte dyr frakt eller får man det från taxfree-shoppingvagnen när man flyger Air France/KLM?Jag växlade in mina 34k poäng med kort utgångsdatum som låg kvar och skvalpade mot champagne när det var en promo med halva poäng priset för vissa varor i Flying Blue shoppen nu i julas.
De verkar ha gjort "enhancements", om man kollar på t ex september månads promo rewards (Flying Blue Promo Rewards) så ingår anslutningsflyg från hela Europa på de flesta longhaul-destinationerna (Cayenne och New York undantaget), men så är det inte längre:
Visa bifogad bild 102778
Titta härunder, det blir 16750 miles dyrare från Köpenhamn. Jag vet inte varför Promo Awards från Köpenhamn och Paris är på olika datum, men det är ju poängpriset som är det intressanta.Nja, det där är AF sidan, på Flying Blue sidan står det
Titta härunder, det blir 16750 miles dyrare från Köpenhamn. Jag vet inte varför Promo Awards från Köpenhamn och Paris är på olika datum, men det är ju poängpriset som är det intressanta.
Visa bifogad bild 102782
Visa bifogad bild 102783
Jag sökte enkel resa i ekonomi, jag letar desperat efter något att spendera mina sista 20000 miles på. Märkligt att det beror på kabinklassen...Det framgår inte av dina bilder vilken kabinklass det handlar om
Hur funkar det, blir det inte dyr frakt eller får man det från taxfree-shoppingvagnen när man flyger Air France/KLM?