Senaste nytt

Flying Blue Platinum - Benefits?

Det är iofs sällan jag har blivit tilltalad på AF/KLM men desto mer på andra Skyteam bolag. Men på min senaste resa AF så kom Chief Purser förbi och sade att efter som du Mr Andersson har Platinum status så bad hon mig att om jag hade några åsikter eller om det var något så skulle hon uppskatta att jag talade om det. Under resan kom hon förbi ett par gånger till och kollade att allt var som det skulle. Och detta var i PE inte Business eller First.
Nytt och lite ovant på AF!
Under min tid som FBP för många år sen hände det där ganska ofta. Det avslutades alltid med att jag fick en undersökning att fylla i och lämna in...

Inget konstigt alls - det är nytt år och direkt efter nyår varje år verkar de ha någon drive då de försöker fjäska. Kommer att gå över strax.
Fjäskandet gick över efter två veckor och två flygningar för min del.

Som Lifetime Platinum Elite är det faktum att jag kan strunta i level miles den enda fördelen som är värd att nämna. Gratis Economy Comfort är väl också OK, i alla fall när de låter bli att placera rejält överviktiga karlar i sätet bredvid.

Johan

Hur manga av er hogt uppskattade EBD/EBP har fatt denna (sovandes) pa en tidig Europa avgang!!??? image.jpg

Toppen