Senaste nytt

Flygplansbyte och nedgradering, vilka rättigheter har jag?

Känner någon till hur man kommer förbi detta problem? Har en kod som liknar exemplet på sex tecken, men felmeddelandet kommer upp som på bilden och det går inte att komma vidare.
Screenshot_20200322-114534_Samsung Internet.jpg

Bokningsnumret är sex tecken. Compensation card ID verkar vara 10 tecken. Hjälptexten är fel skulle jag säga.
Skriver till fyra siffror och xxxx men kommer ändå inte vidare. Har ingen 10 ställd kombination på boardingkort eller e-biljett. Inget bra tid att försöka komma åt sas kundtjänst.

Skriver till fyra siffror och xxxx men kommer ändå inte vidare. Har ingen 10 ställd kombination på boardingkort eller e-biljett. Inget bra tid att försöka komma åt sas kundtjänst.

Det där ser inte ut som SAS formulär för EU/261-2004. Var är det du försöker göra? Provat på dator istället för telefon?

Det där ser inte ut som SAS formulär för EU/261-2004. Var är det du försöker göra? Provat på dator istället för telefon?
Der var formuläret för downgrading. Fick info att det endast fungerade om man fått en speciell kod på flygplatsen om man blivit nedgraderad där. Jag blev tipsad om att använda det allmänna formuläret och där hade de faktiskt downgrading också. Gick bra!

Toppen